Since 1999, SkyscraperPage.com's forum has been one of the most active skyscraper enthusiast communities on the web. The global membership discusses development news and construction activity on projects from around the world, alongside discussions on urban design, architecture, transportation and many other topics. SkyscraperPage.com also features unique skyscraper diagrams, a database of construction activity, and publishes popular skyscraper posters.
Me alegra que te gusto la foto mas que nada yo se que Papa le gustaria mucho ser parte de este foro rebueno . el fallecio en el 2007 aqui en Los Angeles pero voy a buscar mas fotos .
Me alegra que te gusto la foto mas que nada yo se que Papa le gustaria mucho ser parte de este foro rebueno . el fallecio en el 2007 aqui en Los Angeles pero voy a buscar mas fotos .
un abrazo grande .
Mike
De nada inla
Esperamos mas comentarios tuyos.